Plush

Plush to submarka sieci komórkowej Plus. Jest to marka stworzona dla młodych osób, dla których najważniejszy jest nielimitowany kontakt z najbliższymi. Hasłem Plusha jest “bez konsekwencji” i w takim stylu promuje swoją markę. Od 2014 roku sieć stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych telefonii w Polsce.

Oferta Plusha

Jedną z najbardziej znanych ofert Plusha jest ABO 15 – pakiet z 15 gigabajtami transferu danych. Cena za abonament to 25 złotych miesięcznie, a w niej nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich. Oprócz tego abonenci Plusha mogą liczyć na bezpłatny transfer danych z Facebook’a, Messengera, Instagrama oraz YouTube przez 3 miesiące. Umowę możemy podpisać na 24 miesiące lub na czas nieokreślony.

Minusy
  • brak
Plusy
  • dodatkowe GB za staż
  • dobry stosunek jakości do ceny
  • oferta na czas nieokreślony
  • dodatkowy transfer za doładowania
abonament plush

Dodatkowym atutem sieci Plush są bonusowe pakiety Internetu za doładowania. Możemy zyskać nawet 50 GB dodatkowego transferu miesięcznie!

doładowanie plush

Opinie o sieci Plush

Największą popularnością oczywiście cieszy się oferta ABO 15, która jest dość mocno konkurencyjna na rynku. Według opinii klientów sieci Plush posiada on jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku.

A czy Ty korzystałeś z sieci Plush? Podziel się swoją opinią z innymi!

Zobacz film na YouTube o Plushu:

 

(1 100 odsłon, 1 odwiedzin dzisiaj)
Przeczytaj również:  Red Bull mobile - opinie i oferty

4 komentarze do wpisu „Plush”

  1. Szczerze to nie do końca opłaca się internet w Plushu, niestety są dużo korzystniejsze oferty, no chyba, że ktoś używa od czasu do czasu to rozumiem.

    Odpowiedz
  2. Bardzo ciekawe oferty, za 25zł wszystko bez limitu. Jedynym ograniczeniem które mi przeszkadzało był niewystarczający limit transferu. Moim zdaniem mogliby to zmienić liczbę darmowych GB.

    Odpowiedz
  3. Misiek z reklamy bardzo słodki, ale nie przekonali mnie swoją ofertą. Jestem obecnie zadowolona z oferty w plusie, choć znajomi zachwalali plusha.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz