Premium mobile

   Premium Mobile to wirtualny operator, który pojawił się na rynku stosunkowo niedawno, gdyż w styczniu 2016 roku. Ten operator nie posiada własnej infrastruktury, ale współdzieli łącza z tymi, które należą do sieci Plus. Jeśli użytkownik w swojej okolicy może liczyć na dobry zasięg Plusa, nie powinien mieć także problemów z Premium Mobile. Oferta skierowana jest zarówno do osób prywatnych, jak i do firm. Biorąc pod uwagę statystyki za 2018 rok, ten operator jest liderem pod względem bilansu przeniesionych numerów spośród wszystkich sieci komórkowych. Najlepiej obrazuje to poziom zainteresowania, którym obecnie cieszy się ten wirtualny operator. Jaka oferta przyciąga nowych klientów do Premium Mobile?

Filarami oferty Premium Mobile są 4 podstawowe plany, które zadedykowane są użytkownikom smartfonów. Są to:

  • FreedomPL
  • Freedom 1
  • Freedom 2
  • Freedom 3.

Premium Mobile chwali się obecnie najtańszym abonamentem na rynku. Miesięczna opłatę abonamentową w wysokości zaledwie 16,70 zł przewiduje plan FreedomPL. W jego ramach klient ma prawo do nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz 3 GB Internetu. Przywileje klientów rosną wraz kolejnymi planami, jakie przygotował w swojej ofercie operator. Za 19,90 zł osoba korzystająca ze smartfona ma do wykorzystania 10 GB Internetu. Premium Mobile jako optymalną ofertę wskazuje taryfę dostępną za 24,70 zł miesięcznie. Zmienia się tutaj nie tylko ilość GB w ramach Internetu (20 GB), ale także rosną przywileje dotyczące rozmów telefonicznych – są nielimitowane zarówno w przypadku sieci komórkowych, jak i stacjonarnych. Ostatni plan Freedom 3 zadedykowany jest „dla tych, co chcą wszystko”. Za 29,70 zł klienci mogą korzystać z nielimitowanych minut, MMS-ów, SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych. Różnicą tak naprawdę jest ilość dostępnych GB. W tej taryfie mamy ich 30. Poza czterema, powyższymi taryfami, Premium Mobile przygotował także ofertę tzw. Abonamentu Rodzinnego, który przewiduje obniżone ceny opłat abonamentowych, w przypadku gdy klient decyduje się na co najmniej dwie umowy, np. dla siebie i swojego małżonka. Dwie oferty to 5 zł rabatu co miesiąc, a trzy oferty to nawet 10 zł. Taryfy na poszczególnych kartach SIM można dowolnie konfigurować, np. pakiet rodzinny będzie obejmował dwie taryfy Freedom 2 i jedną Freedom 1. Płacąc za każdą z nich osobno, ponosilibyśmy miesięczny koszt w wysokości 66,30 zł, a w pakiecie rodzinnym będzie to 59,30 zł. Więcej informacji znajduje się na stronie premiummobileopinie.pl.

Przeczytaj również:  Wypowiedzenie umowy o telefon / abonament (Wzór PDF)

Operator podkreśla, że klienci Premium Mobile „płacą za usługę, a nie za drogie kampanie reklamowe celebrytów, tysiące pracowników, wielkie siedziby czy znanych piłkarzy.”

Patrząc na ofertę operatora pod kątem zalet należy wymienić:

  • konkurencyjną cenę  – w zestawieniu z ofertami innych sieci Premium Mobile wypada najlepiej i wydaje się, że jest to główna przyczyna dużego zainteresowania.
  • atrakcyjna oferta – niska cena wcale nie oznacza ubogiej oferty. Tak naprawdę każdy może znaleźć coś dla siebie.
  • bezterminowość umowy –  trwa ona tyle, ile chce klient, a okres wypowiedzenia wynosi jedynie 30 dni. Dla wielu osób brak wiązania się wielomiesięcznymi zobowiązaniami (których zerwanie dodatkowo grozi karą), jest największym plusem, który przesądza o wyborze operatora. Jest to także zachęcające dla nieprzekonanych. W razie niezadowolenia z danej taryfy, umowę w każdej chwili można wypowiedzieć, nie narażając się na dodatkowe koszty.
  • gwarancja stałej ceny – nie ulegnie zmianie przez cały okres umowy.
  • opcje nielimitowanych rozmów i SMS-ów oraz duże pakiety internetowe. Możliwe jest także włączenie dodatkowo płatnych pakietów z Internetem, które przywracają pełny transfer w przypadku wykorzystania miesięcznego limitu przysługującego dla danego abonamentu (1 GB za 2,5 zł oraz 3 GB za 6 zł).
  • możliwość zakupu usługi online – dla części klientów jest to na pewno sporym udogodnieniem. Osoby chcące przenieść tutaj numer, nie muszą rozwiązywać umowy ze swoim obecnym operatorem, Premium Mobile dokonuje wszystkich formalności za klienta. W przypadku zakupu online kurier dostarcza wszystkie dokumenty oraz nową kartę SIM.

Biorąc pod uwagę słabsze strony oferty, należy wziąć pod uwagę:

  • do pewnego czasu do Premium Mobile można było dołączyć jedynie poprzez zakupy na stronie internetowej. Po wypełnieniu formularza należało oczekiwać na kuriera. Dla osób, które preferują bezpośredni kontakt, mogło to stanowić minus operatora. Obecnie jednak Premium Mobile rozbudowuje sieć salonów, w których sprzedawane są oferty abonamentowe oraz telefony. W niektórych miejscach jednak wciąż zakupu można dokonać tylko online.
  • problemy z zasięgiem w sieci Plus – jeśli jako dotychczasowy użytkownik tej sieci, nie byliśmy zadowoleni z zasięgu, Premium Mobile nie będzie dobrym wyborem.
  • jednorazową opłatę aktywacyjną, zgodną z promocją wybraną przez klienta. Opłata naliczana jest przy pierwszej fakturze.
  • okresowe przeciążenia infolinii, kiedy jednocześnie chce z niej skorzystać wiele osób. Może prowadzić do długich czasów oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Można to jednak ominąć zakładając konto na stronie internetowej operatora. Nie musimy także wtedy dostosowywać się do godzin pracy infolinii – działa w godzinach 8:00-21:00 w dni powszednie i od 9:00 do 16:00 w sobotę i niedzielę, co może być pewnego rodzaju niedogodnością.
Przeczytaj również:  T-mobile

Zestawiając liczne zalety z tak naprawdę niewieloma minusami, wyłania się nam obraz naprawdę korzystnej oferty, zwłaszcza jeśli chodzi o okres umowy, ceny i zakres usług (nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, do 30 GB Internetu). Zdecydowana większość klientów jest usatysfakcjonowana poziomem usług, jakie oferuje operator. Najlepiej świadczą o tym statystyki. W 2018 roku, spośród klientów którzy zdecydowali się na wybór nowego operatora, największa ilość osób zdecydowała się pozostać właśnie w Premium Mobile. Bilans dodatni wyniósł 55 623 tys. numerów, podczas gdy popularny operator – sieć Plus odnotowała bilans +7,6 tys. numerów Sieci Orange, T-Mobile i Play zanotowali wyniki ujemne.

Jak już to było wspomniane, do Premium Mobile można dołączyć wybierając wizytę w salonie, gdzie konsultant pomoże dobrać nam najlepszą taryfę, lub poprzez stronę internetową, gdzie możemy dokonać zakupu usług online. Po przeglądnięciu dostępnych taryf i wybraniu tej optymalnej, dodajemy ją ofertę do koszyka i wypełniamy formularz zamówienia. Konsultanci Premium Mobile oddzwaniają w celu weryfikacji wprowadzonych danych. Na dalszym etapie kurier dostarcza wszystkie dokumenty oraz kartę SIM. W przypadku przenoszenia numeru z innej sieci, wraz z umową otrzymujemy kartę SIM z numerem tymczasowym, przy pomocy którego klient korzysta z usług Premium Mobile do czasu przeniesienia numeru. W dniu przeniesienia numeru nowy użytkownik otrzymuje informację o rozpoczęciu świadczenia usług przez Premium Mobile telefonicznie, SMS-em lub poprzez e-mail. Termin na opłacenie faktury za poszczególne okresy rozliczeniowe to 14 dni od dnia jej wystawienia. Przy wyborze faktury elektronicznej unikamy dodatkowej opłaty za wersję papierową faktury, która wynosi 6,15 zł.

(4 074 odsłon, 1 odwiedzin dzisiaj)

Dodaj komentarz